Od ove godine profil (učenik/student) i pravo na subvenciju mogu se dodijeliti na temelju zahtjeva poslanog na mail ucenici.studenti@promet-split.hr, bez dolaska na prodajno mjesto Prometa.
Trenutno važeći profili i prava na subvencije prestaju važiti 31.08.2024. godine za učenike te 30.09.2024. godine za studente.
IZRADA PERSONALIZIRANE KARTE (NOVI KORISNICI, PRVA IZRADA)
Na prodajno mjesto Prometa moraju doći samo učenici i redovni studenti koji prvi put izrađuju personaliziranu kartu (plastičnu ili u aplikaciji).
Personaliziranu kartu mogu izraditi i učenici/studenti koji još ne udovoljavaju niže navedenim uvjetima za dodjeljivanje profila i prava na subvenciju pri čemu će im biti izrađena personalizirana karta, a zahtjev za dodjeljivanjem profila i prava na subvenciju moći će naknadno zatražiti mailom (kako je navedeno niže).
Prilikom izrade personalizirane karte potrebno je dostaviti:
- osobnu iskaznicu na uvid
- ukoliko dijete nema osobnu iskaznicu – osobna iskaznica jednog od roditelja i dokument iz kojeg je vidljiv OIB
- fotografija manjih dimenzija koja se skenira i vraća
DODJELJIVANJE PROFILA I PRAVA NA SUBVENCIJU (PRIJE KUPNJE MJESEČNIH KUPONA)
Učenici i studenti koji imaju izrađenu personaliziranu kartu, šalju zahtjev za dodjelu profila i prava na subvenciju na mail adresu ucenici.studenti@promet-split.hr.
U zahtjevu je potrebno navesti sve niže navedene tražene podatke prema kategorijama putnika.
Ime, prezime, OIB i relaciju putovanja dovoljno je napisati u mailu, tj. za iste nije potrebno prilagati dodatnu dokumentaciju.
Svi dokumenti koji se prilažu moraju biti u PDF formatu.
Ukoliko su podaci o učeniku/studentu u e-matici/ISSP-u ažurirani, tj. uneseni podaci o upisu u školsku/akademsku godinu 2024./2025., nije potrebna potvrda o statusu učenika/redovnog studenta.
Ukoliko navedeni podaci nisu ažurirani, potrebno je poslati potvrdu o statusu učenika/redovnog studenta (PDF).
KUPNJA MJESEČNIH KUPONA (NAKON DODJELE PROFILA I PRAVA NA SUBVENCIJU)
Nakon dodjele profila i prava na subvenciju, mjesečni kuponi mogu se kupiti bez dolaska na prodajno mjesto, korištenjem online kanala prodaje (mobilna aplikacija – ukoliko je riječ o personaliziranoj karti u aplikaciji, web portal – ukoliko je riječ o plastičnoj personaliziranoj karti) ili kartomata (HNK, Pazar, Općina, Traj